Klantenservice
- Bij retournering van artikelen dient u altijd vooraf een mail te sturen.
- Producten en meegeleverde artikelen dienen ongeopend, onbeschadigd en compleet te zijn.
- Beschadigingen en/of gebruikssporen kunnen een reden zijn om de retourartikelen te weigeren of een waardevermindering.
- Goederen dienen altijd goed verpakt te worden, om transportschade te voorkomen.
- Zorg ervoor dat je retourzending voldoende gefrankeerd is. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden geweigerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
- De verzendkosten krijg je alleen gecrediteerd als De Kunst van Zeep verantwoordelijk is voor de fout en/of het probleem en wanneer de producten in een gedegen verpakking zijn teruggestuurd.
- Wanneer een product(verpakking) dusdanig bij retour zenden beschadigd is door een slechte verpakking zal na telefonisch contact worden afgestemd hoeveel procent van de nieuwwaarde wordt gecrediteerd. Dit geldt enkel voor retourzendingen.
- Stuur altijd een kopie van uw factuur mee.
Vanwege hygiënische redenen ruilen wij geen bruisballen.